Søk i bloggen

Bloggarkiv

Følgere

mandag 9. november 2009

PostHeaderIcon Aloe Vera og Jojobaolje sokker.


Ikke vet jeg hva dette garnet skal være så godt for hehe. Kanskje fotsvette:-o
Det var noe garn Kaare Jan kjøpte på salg i Ålesund til meg. Det var veldig godt å strikke av. Ja, det i sålen her. Resten er gammelt restegarn uten lapp. Skal blir spennede å brukte disse sokkene, for disse vil jeg prøve selv da jeg aldri har prøvd sokker strikket med det garnet. Det må være et Tysk garn. One Line Supersocke - 6-fach. Relax-color. 150 gram = 375 meter. 75% Schurwolle, superwash, Wool-Laine, 25% Polyamid. Med Aloe Vera & Jojobaoil. Dette garnet vil jeg ha mere av :-)

1 kommentarer:

Strikkejenta sa...

Har aldri prøvd å strikke med det garnet, men har hørt en del fint om det. Skal være mykt og godt å ha på:)

Legg inn en kommentar